21 Aralık 2008 Pazar

Merhaba;
Bu benim ilk yazım oluyor. Aslına bakarsanız yazıyla çok da fazla ilgili değilim. Daha çok fotoğrafçılık ve internet ilgimi çekiyor. Eşim sağolsun neredeyse haftada iki kere yazılar yazıp resimler ekliyor kendi blog sayfasına. Yazacak o kadar çok şeyi nereden buluyor diyorum kendi kendime. Boş vakitlerini değerlendirmek için blog yazmaya başladı. Geçenlerde yüzüncü yazısını da yayınlanmış, tabii resimlerle birlikte. Blogla tanışmamı da bu nedenle eşime borçluyum aslında. Eşim vesileysiyle ilk adımımı attığım blog çalışmalarında ilk olarak eşime yer vermek istedim. Ne de olsa onun payı bu sayfayı hazırlamamda oldukça büyük.
En büyük aşkım, senin için gelsin bu yazım. Seni karşıma çıkaran tanrıya şükrediyorum önce. Hayalini kurduğum, yer yüzündeki varlığından bir türlü emin olamadığım, varsa da karşılaşma olanağımızın çok düşük olduğunu düşündüğüm, gerçek üstü, mavi gözlü, pamuk kalpli, dünyalar güzeli, içi dışı bir, çevresine saçtığı ışıkla güneşi, kalbindeki iyiliklerle melekleri, gözlerinin maviliğiyle dünyaları, denizleri, evreni kıskandıran, neşe ve eğlence dolu, Pollyanna'nın İzmit'te büyümüş versiyonunu karşıma çıkartmakla kalmayıp bir de eşim olmasını sağladığı için kutsal kitaplardaki duaların hepsini ezbere okusam da minnetimi ona gösterebilir miyim gerçekten bilemiyorum.
Kendimi dünyanın en şanslı adamı gibi hissediyorum ve sadece senin sayende.
Aşkla...

20 yorum:

  1. Canııımm aşkımmm;
    Hoşgeldiiiinn. Nasıl sevindim anlatamam hayatım. İlk yazın ama valla pek de güzel çok da güzel. Bana ayırmış olman da ilk kelimelerini benim için ayrıca özel ve güzel. Seni kocaman çoook seviyorum ben. Ve aynen senin olduğu gibi ben de senin hayatımdaki varlığınla çok şanslı biri olduğuma inanıyorum. Güzellikler getiriyorsun her anıma. Her günümüz böyle güzel, aşk dolu, mutlu ve huzurlu geçsin..
    Yazılarının devamını bekliyorum pufum..

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle hoş geldiniz diyorum...

    Ancak , bu blogları eşlerimizde okuyor.
    O yüzden eğer Gamze okur ,
    sonra karşıma dikilir.
    Kocacım sen niye benim için böyle güzel şeyler yazmıyorsun derse başınıza ekşirim ona göree:)))


    Şaka şaka,

    Çok güzel yazmışsınız. Mutluluğunuz hiç eksik olmasın. Her gün daha da artsın.

    Hayırlı olsun diyorum...

    YanıtlaSil
  3. Hos geldin blog dunyasina :)) Yeni blogun hayirli olsun :)
    Blogunun ismi cok anlamli, insallah askla dolu bu guzel masaliniz omur boyu sursun :))

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,harika bir blog olmuş,Tuğba kıskanmasa bari.Hakikaten boynuz kulağı geçermiş.Keşke benim eşiminde bir bloğu olsaydı da,bana da böyle güzel yazılar döktürseydi,kıskandım şimdi.Nice mutluluklara,hep böyle sevgi ile kalın.Sevgiler.TEBRİKLER..........

    YanıtlaSil
  5. Tuğba şekerinden görüp de eniştemize hayırlı olsun diyelim dedim.Yazmayı çok seviyor Tuğba siz de fotoğrafçılıkla ilgileniyorsanız fotolar sizden yazılar Tuğba'dan takip edilecek demek. Tekrar hayırlı olsun.Yağmurlu bir İstanbul gecesinden Cezayir'e sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun blogunuz. TUğba' cığım blog dünyasına bir değerli insan daha kazandırdı :)

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı olsun enişte :) Çok güzel bir ilk yazı olmuş. Tuğbacığımın fotosu da süperrrr gerçekten. Bayıldım. Aşkınız daim olsun, masal tadında bir ömür diliyorum.

    Bir daha ki sefere İzmit'e seni de bekleriz.

    YanıtlaSil
  8. Mutluluğunuz her daim olsun, Tuğba'nın resmine bayıldım, çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. Canım karıcığım, güzel dileklerine teşekkür ediyor ve amin diyorum.

    Sevgili arkadaşlar Demli Hayat, MoonSun, Craft Woman, Maviye Yolculuk, Flame ve Banu sizlere de çok teşekkür ederim. Ben iş dolayısıyla çok yoğun olduğum için sizler kadar sık güncelleyebileceğimi sanmıyorum bloğumu, ama yine de elimden geleni yapacağım. Kendinize iyi bakın.

    Babacığım sana da teşekkür ederim. Gelince anneme de öğretiriz blog yapmasını o da senin için hazırlar bir tane. Öpüyoruz sizi.

    YanıtlaSil
  10. Bu arada bu resmi Tuğba kendi kendine çekmiş. Facebook profilie bakan varsa orada da görebilirler. Ben sadece arka planda görünen masa, sandalye, sucuk vs... sildim ve photoshop'da üzerinde biraz oynama yaptıktan sonra bu hale getirdim. Beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  11. blog dunyasina hosgeldiniz...askiniz daim olsun..bende tugbanin fotosuna bayildim...
    yazmasaniz kendi kendine cekmis die profesyonel fotografcinin gozuyle sanirdim...

    YanıtlaSil
  12. Dünyanın en güzel duygusu aşk ve onu sürekli kılabilmekte mutluluktur.Siz bunu başarabilecek ender insanlardansınız Aşkınız ve mutluluğunuz daim olsun ve bir ömür boyu sürsün diyor ve ikinizide hasretle öpüyorum.
    Güzel yazılar yazdığını biliyordum Yiğitcim.Ama Tuğba'ya yazdığın neredeyse o tek cümlelik yazın da muhteşem.Bundan sonra Her ikinizin blogunuzun en yakın takipcisiyim.
    Muhteşem ,muhteşem,muhteşem..
    Funda Tekeli

    YanıtlaSil
  13. Sermoon, Teşekkür ederim. Photoshop gerçekten inanılmaz. Bir de kullanmayı becerebilsek kim bilir neler çıkar ortaya.

    Annecim sana da teşekkür ederim. Biz de sizleri öpüyoruz. Bekleriz blogumuza :)

    YanıtlaSil
  14. ooo eniştee süper yazmışsın valla helal olsun..

    YanıtlaSil
  15. Yiğitçim hayırlı olsun blog un. Çok sevindim ne güsel artık ikinizinde yazılarını takip edebilicem :DDD fotoğraflarını yazılarını merakla bekliyorum. bu arada maç sonrası mesaj atmışsınız ama gelmedi Yiğitçim, walla ne diyim tebrik ediyorum bol gollü bir maç oldu, top yuvarlak artık bir daha ki sefere inşallah ;))
    ama senin o güsel eşini kızdırmak süper oluyor, fener maçından sonra ben çok eğlendim, tuğba az daha ısırıcaktı beni :DDD

    YanıtlaSil
  16. Hayırlı olsun ne kadar güzel yazmışsınız.
    Çok şanslıyım ki Tuğba ile tanıştım ve yazdığınız gibi içtenliğine, sıcaklığına tanık oldum. Sağolsun o kadar yoğun programında bana da yer ayırdı. Gerçekten çok tatlı birisi..ikinize de sonsuz mutlulklar dilerim
    ankara'dan sevgilerle:)

    YanıtlaSil
  17. Hayirli olsun :) Bol yazilar..
    Tugba'nin bu fotosunu gormustum arkada ivir zivirli versiyonunu ama boylesi daha guzel :)

    YanıtlaSil
  18. Meldacım sağol, maçı da hep birlikte izleyebilmiş olmayı isterdik. Beşiktaşlı Galatasaraylı herkes birlikte izleyince çok daha keyifli oluyor maçlar.

    Pino, sana da teşekkür ederim. Tuğba Ankara maceralarını anlatırken ben de heyecanlandım. Tübitak'ı düşünmek bile heyecan verici.

    Haydins, sana da teşekkür ederim. Tuğbam'ın daha güzel fotoğraflarını çekip burada yayınlamayı sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  19. hem yazı, hem fotoğraf birbirinden güzel!!!
    Sevginizin bir ömür boyu aynı sıcaklıkta sürmesini diliyor ve blog dünyasına hoşgeldiniz diyorum...

    YanıtlaSil
  20. Turkuaz Kıyılar;

    Size de çok teşekkür ederim. Umarım devamı gelir. Şu sıralar zamansızlıktan şikayetçiyim.

    YanıtlaSil