7 Ocak 2009 Çarşamba

Merhaba,

Öncelikle geç de olsa herkesin yeni yılını en içten dileklerimle kutlamak istiyorum. 2009’un Türkiye’ye ve tüm dünyaya barış ve huzur getirmesini istiyorum her ne kadar umutsuz bir dilek olsa da. Akan kanlar dursun, silahlar sussun, anaların gözyaşları dinsin öncelikle. Daha sonra da insanlar el ele vererek hep birlikte dünyayı nasıl daha da yaşanılır bir hale getirebilirlerse onun için gece gündüz çalışsınlar. Tüm dünyayı derinden sarsan ekonomik kriz son bulsun. Her aile reisi evine en azından ailesini rahat geçindirebilecek kadar ekmek götürebilsin. Evsizlerin evi, yurtsuzların yurdu olsun. Güneş, sadece güneşin batmadığı ülkelerde değil, dünyanın her yerinde yüzünü göstersin tüm insanlığa… Özellikle de yine anneleri ağlarken, bebekleri ölürken TV’de izlediğimiz şu günlerde.

Yeni yıl dileklerime bir tane de bireysel dilek eklememin sakıncası yoktur sanırım. Bencil bir dilek sayılmaz zaten, kendim için dileyeceklerimi aynı zamanda yine herkes için de diliyorum çünkü. Biricik aşkımın, eşimin, gün yüzlü güneşimin, tül tenlimin, tavşanımın, faaleemin, dumbomun, maamiimin, boncuk gözlü unutkan dorry kermitimin yılın her saniyesi yanımda olmasını, yüzünden ve yüreğinden gülücüklerin eksik olmamasını, bana verdiği yaşam enerjisini dünyaya da aktarmasını diliyorum. Güzel blog yazılarına devam etmesini, blog vesilesiyle tanıştığı arkadaşlarının sayısını günden güne artırmasını diliyorum. Onu mutlu görünce ben de mutlu oluyorum çünkü.


Bir dilek de ailemiz ve herkesin ailesi için. Onların da her daim mutlu, sağlıklı, dertsiz ve tasasız neşe içinde yaşamalarını ve birbirlerine her gün batımından her gün doğumuna çok daha fazla bağlı ve sevgi dolu olmalarını diliyorum.

Nice mutlu senelere…

6 yorum:

  1. Canım benim..Nihayet yeni yazını yazdın. Valla bekle bekle bir hal oldum. Bundan sonra daha sık yazdırıcam sana dürtücem yaz yaz yaz diyee.yazdıkça ne de güzel yazıyorsun vallahi..dileklerin çook güzel. barış dolu bir dünyada huzur içinde yaşamak istiyorum ben seninle ve sevdiklerimle ailemle.kriz savaş hırsızlık gasp tecavüz umutsuzluk çaresizlik olmadın dünyada.korkar hale gelmeyelim güzelim memleketlerimizde sokaklarımıza çıkmaya.insanlar birbirlerinin yüzlerine tabiri caizse domuz gibi bakmasınlar sevgiyle merhaba desinler istiyorum. çok mu şey istiyorum ben de. çok mu çocukça hayalvari.ama yok ben hep istedim bunu ömrümde.yalnızca insanlardan biraz daha çaba istiyorum ben.daha çok emek daha çok sevgi daha çok iyilik istiyorum hepimiz için. doğacak ve bu dünyada yaşayacak çocuklarımız için.anne babalarımız ailemiz sevdiklerimiz için.onlar hep mutlu olsunlar sağlıklı olsunlar biz de onlarla mutlu olalım hayata güzelliklerle bakalım diyee.çok seviyorum seni.daha güzel bir dünyada daha güzel hayatlar yaşamak dileğiyle.gözlerimiz kederle hüzünle değil neşeyle umutla baksın her daim..mutlu kalalım en büyük dileğim bu iştee..

    YanıtlaSil
  2. Pofuduk karıcığım teşekkür ederim sana kocaman. Öptüm seni Mucuk mucuk...

    YanıtlaSil
  3. Tüm dilekleriniz gerçek olsun...

    YanıtlaSil
  4. Yürekten gelerek Amiiin diyorum sevgili flame.

    YanıtlaSil
  5. Bloğun hayırlı olsun babam.

    YanıtlaSil
  6. Eşiniz gibi blog aktifliğiniz yok ...biraz eşinizi örnek almanız lazım Yiğit bey..:)

    YanıtlaSil